Monday, May 11, 2009

Makna Cinta Dari Nama ku..

Anne baru selesai bermain "Makna Cinta Dari Nama Mu"

N : ..pemberi ciuman yang bagus juga

O
: ..mempunyai personaliti yang bagus

R
: ..seorang yang lucu


J
: ..seorang yang agak seksual

I
: ..manis dan romatis

H
: ..setia kepada yang satu

A
: ..seorang yang gila-gila

N
: ..pemberi ciuman yang bagus juga

+ + + + + + + +

Oke.., dengan permainan di atas, dengan sendirinya nama sebenar aku pun terbongkar. Huhu.., tak apalah sebab kenapa nak malu dengan nama sendiri, kan?

Aku rasa macam nak tergelak aje membaca definisi yang terhasil dari pengertian setiap abjad yang membentuk nama aku tu. Aku tak mahu membenarkan yang mana satu, tapi ada diantaranya memang sama dengan sifat dan sikap sebenar aku. Huhu.., i'm not telling which one.

+ + + + + + + +

Aku sebenarnya nak meluahkan rasa menyampah aku ni, tapi nantilah. Macam tak ada mood aje seminggu dua ni. Minta maaf kalau ada yang menunggu entry terkini dari aku. **ini aku tujukan pada Lazu.., sebab aku tahu dia sabar menunggu, macam menunggu buah yang tak jatuh.**

No comments: