Thursday, May 7, 2009

non-conformist.

Ya..., aku tahu. Dah lama sangat aku tak update. Aku pun tak tahu apa nak update kat sini. Semuanya macam biasa saja, melainkan dalam 3-4 hari kebelakangan ni aku di hinggapi selesema dan batuk. Oppss.., jangan ingat yang bukan bukan. Aku tak pernah lagi sampai ke Mexico, jadi jangan ada ingat yang lain oke? Selisih malaikat 44.

Kerja, macam biasa. Tak ada yang luar biasanya. Cuma masa aku memang banyak habis kat forum. Hampir setiap hari ada saja entry terbaru yang aku post, tapi kat sini aku buat nampak tak nampak saja, kan?

Aku cadang nak buat tempat mengumpat la kat sini. Nak mengumpat pasal orang kat forum. Huhu.., sure ada yang sampai menyampai nanti. But knowing myself, tak ada maknanya aku nak mengumpat pasal orang ni. Aku buat tak endah aje, walaupun kadang kadang terlintas jugak rasa macam "what the hell?".

Daripada aku menyibuk pasal orang, baik aku bercerita tentang diri aku sendiri.

Sekejap tadi aku terfikir, adakah aku ni seorang conformist or non conformist? Aku pilih non conformist. Sebab apa aku terfikir tentang perkara ni? Sebab aku rasakan aku ni suka menongkah arus. Aku suka tak bersetuju dengan banyak perkara.

Ah.., nantilah aku explain lagi. Tak ada mood nak menaip panjang panjang.

No comments: