Thursday, April 23, 2009

berikan aku masa.

Betul lah cakap Lazu tu, akak dah tak ada masa nak mengular sekarang ni. Masa sentiasa terisi dengan kerja. Nak mengular pun dapat dalam seminit dua aje. Nak online forum pun tak boleh, haih.., tension betul. Tapi tak apalah, daripada banyak masa terbuang melayari internet aje, ada baiknya jugak dapat kerja yang asyik sibuk memanjang aje ni.

Line pun tak clear nak mengular sebab sentiasa ada orang di sekeliling.

+ + + + + +

Tak ada idea nak update blog.

Tapi blog kat forum ada pulak idea nak update. Memang aku ni pilih kasih betul lah!

Owh, bercakap tentang blog kat forum, lately aku pun tak menyangka yang blog tu makin mendapat perhatian. Aku dah rasa kurang selesa pulak disebabkan mendapat komen dari otai otai kat sana. I prefer my blog to be unknown, boleh aku bercerita tentang apa saja tanpa gangguan dan tekanan untuk menjadikan blog aku tu menarik untuk dibaca. Ini tidak, sekarang ni aku terpaksa memerah otak pulak, untuk menghasilkan entry yang menarik, supaya orang tak bosan. Tapi what the hell, kan? Lantak lah entry best ke tak best.., bukan aku yang minta blog aku menjadi tumpuan pun.

+ + + + + +

Hubungan dengan abang sentiasa aje turun naik turun naik. Aku dah naik muak nak mengeluh sana sini. Apa yang perlu aku lakukan untuk menghentikan semua keluh kesah aku ni?

Aku terfikir nak bercuti di tepi pantai. Untuk bersendiri, berfikir tentang jalan penyelesaian. Dah berserabut kepala otak aku ni. Semua yang aku buat serba salah belaka. Entah apa yang tak salah, aku pun tak tahu.

Aku bosan lah dengan hubungan ni. Tapi.., aku tak jumpa jalan keluarnya.., lalu bagaimana?

Note: sesiapa pun dialu alukan untuk meninggalkan hello atau apa apa pun greeting kat chat box tu, tapi saya harap janganlah tinggalkan link yang entah apa apa. Saya tak sukalah blog saya ni tercemar. Sekian. Harap Maklum.

No comments: