Tuesday, April 7, 2009

Latest update

Sejak memulakan kerja baru ni, aku tak ada masa nak update blog. Walaupun kat ofis ada internet, tapi disebabkan aku pun baru saja 2-3 hari mula bekerja, takkan aku nak salah gunakan pulak harta pejabat, ya tak?

Lagipun tak ada cerita menarik, hanya kisah memulakan semula segalanya.

Kalau ada masa, ada cerita best, InsyaAllah, aku akan update blog.

Buat sementara ni, minta maaf banyak banyak kalau blog ini bersawang.

Bila aku tengok balik, 2-3 entry sebelum ni, bunyinya macam terlalu berat. Oke.., selepas ni aku tak akan buat entry yang mana isinya macam berat orang nak terima. Aku faham.., tak ada orang nak ambil tahu masalah jiwa orang lain.

Tapi, mujur ada seorang pembaca blog aku ni yang agak prihatin. Thanks Sha..

Memang dari awal Sha galakkan akak berterus terang, kan? Tapi itulah.., disebabkan takut dengan pandangan orang, membuatkan aku terikat pulak. padahal ini blog aku.., suka hati akulah kan?

Oke.., oke.., cukup.

Masa dah tamat. Need to go to work now. Chiao!

1 comment:

sarahH said...

sama-sama kasih kak anne! hehehe.. your new job sounds fun! all the best to you :-)