Tuesday, June 22, 2010

Cuts Like A Knife...

Na na na na na na naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....

Huhu.., layan lagu Bryan Adams sekejap.

I'm back! This time for good. I'm just fed up with being left behind. I want attention people! Gimmeeeeee the attention I wannnnntttttt!!!!!!!!!!!!!!!!

Okey, done. I know I won't get the attention here, so be done with this attention seeker thingy.

Aku still belum recover daripada pertelingkahan panas tempohari. Dan aku tahu dia pun sama. Masing masing masih ada lahar yang berbaki dalam hati. Aku hanya beritahu apa yang aku rasa dan perlukan. Dan sekarang kau dah tahu, apa tindakan kau selanjutnya, it's up to you.

Aku tahu aku salah sebab aku meluahkan dengan cara yang amat menyakitkan hati, tapi benda dah berlaku, aku nak menyesal pun tak berguna lagi.

Kesilapan terbesar aku, by mentioning nama NAIM. Kau tahu dia punya berapi kepala bila aku dengan sengaja, dengan niat nak mencurah minyak ke atas api yang sedang marak, menyebut nama budak hingusan tu.

Aku peduli apa? Kau yang tak mahu faham apa kehendak aku.

Aku rasa semua orang tak faham dan tak tahu apa yang aku mahukan.

Baik, I'M YELLING OUT LOUD NOW!

I WANT YOUR ATTENTION! I WANT ATTENTION. PERHATIAN. PERHATIAN. HEY, LOOK AT ME, I'M HERE.

Itu pun susah nak faham ke?

No comments: