Saturday, January 22, 2011

I feel guilty.

For hurting someone's feeling.

But that's life. Ego besar aku menghalang aku daripada mengakuinya secara berdepan, tapi rasa bersalah tu tersayat dalam hati.

Tak mengapa, mungkin dengan berlalunya masa, aku akan terlupa rasa bersalah ini. Dan kembali menjadi seperti sedia kala.

Puncanya? Tak mengapalah, biar aku simpan saja apa yang menjadi puncanya, kerana adalah tidak manis menyebarkan persengketaan dengan orang lain.

I just hope that someday she will realize what she's been doing now, are totally wrong. Tapi, siapa aku untuk menghakimi apa yang dia lakukan adalah salah?

Ya, mungkin aku yang tak faham makna CINTA.

Tak mengapalah, biarkan saja rasa bersalah ni membaham aku.

1 comment:

Nurul Baiti said...

hye kak anne dah pollow akak guna bloglovin tu :)...