Thursday, March 19, 2009

aku jatuh cinta..., meleleh air liur tengok mamat ni...

Serius. Aku jarang dapat tengok Heroes, yang aku kenal just Peter Petrelli, Nathan Petrelli, the cheerleader and a few others, tapi aku tak perasan Isaac Mendez. Goodness.., he's so damn HOT!

Kalau nak tahu, memang taste aku macam nilah. Serabai, rambut panjang, creative. Aku dah jatuh cinta dengan si Santiago Cabrera @ Isaac Mendez ni.

**kira aku terlambat naik keretapi 3 musim. Musim yang pertama pun baru nak tengok sekarang ni, blame it to my sis-in-law yang banned cerita ni kat rumah dia**

Ini semua gara gara aku tengok 1st season siri Heroes yang entah siapa download kat internet entah. Aku just tengok free ajelah. Rupanya memang berbaloi aku tengok, sebab aku kenal mamat HOT ini.. arghh.., meleleh dah ni. **gelak**

Ada more than 10 episodes lagi yang harus aku habiskan. Kemudian aku akan continue dengan season 2.

No comments: