Wednesday, March 18, 2009

entry yang mana tajuk dengan isi tak ada kaitan langsung!

tiba tiba aku rasa blog aku ni sangat semak!
Aku buang kolum "Tentang aku II" tu sebab aku rasa macam dah tak relevan lagi.

Layout dan pengisian blog ni kadang kadang mengikut mood jugak. Kalau tiba tiba satu hari tu, masuk aje blog, dan kemudian rasa macam "eh apasal blog aku ni nampak macam padat sangat ni?", terus datang keinginan nak buang mana mana bahagian yang tak best dan tak berkenan dihati.

Aku dah boring dengan kolum tentang aku II tu, sebab tiba tiba hari ni aku rasa macam desperate sangatlah pulak aku tulis macam tu. Lagipun pagi tadi ada sedikit masalah dengan blog aku ni, entah apasal entah tiba2 semuanya tunggang terbalik, terus aku kata "ah! Aku delete sajalah"

Masuk April nanti, aku nak cari layout lain pulak. Semalam aku dah jumpa layout Watchmen, tapi rasa macam tak cantik aje ikon smiley tu. Cari lain ajelah.

No comments: