Wednesday, March 11, 2009

sayang di sayang..

Angin menderu, dahan jatuh menimpa batu..., berguguran..

Tiba tiba saja aku jatuh cinta dengan lagu lama ni. Itu pun gara gara Aishah, pelajar AF7 dari Sarawak, yang kaki melatah tu, yang membuatkan aku terus tergoda mendengarnya. Suara Aishah sangat mendayu waktu menyanyikan lagu ni, ataupun mungkin aku yang saja je terusik oleh mood melankolik.

Terima kasih banyak banyak buat Sha dan HB, sebab memberikan kata kata semangat. Aku ni memang beginilah. Bila emosi kacau bilau, itu yang menulis ikut sedap perasaan saja. Tapi tak salah, kan? Kalau itu caranya untuk aku melegakan perasaan yang memberat, jadi lakukan saja.

Lagipun minggu lepas, hati aku terguris mendengar kata kata yang diucapkan oleh adik sendiri. Tak apalah, malas aku nak ingat dah.

Autumn Falling Leaf Pictures, Images and Photos

Jadi minggu ni, semangat aku dah kembali oke. Dan aku rasa happy dengan diri sendiri dan juga life aku. Hujung minggu ni abang nak datang KL. Yeay!

Sedikit sebanyak dengan kedatangan abang hujung minggu ni, membuatkan aku tak sabar nak tunggu Jumaat. Aku akan ke Taiping. Seronokkkkkkkkknnnnyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

No comments: