Thursday, March 19, 2009

my workstation, bersepah!



At last, masih berguna juga hp murah aku ni. Selepas puas aku godek sana, godek sini, akhirnya aku dah jumpa jawapan kepada masalah kenapa aku tak boleh send mms ke email. Masalahnya, hp motorola aku tu masih disetkan dengan Celcom MMS, padahal aku dah tukar ke Hotlink. Patutlah tak boleh download gambar bila abang nak share MMS. Haih.., nasib baik aku tak campak hp murah tapi aku tetap sayang tu.

So, lepas ni, boleh la aku letak gambar entah apa apa. Tapi gambar sendiri, tak adalah, minta maaf awal awal, sebab dah kena warning dengan abang.

Yang kat atas tu, gambar meja aku yang bersepah, siap gelang tangan pun aku tanggalkan bila buat kerja. Meja aku ni sempit, kadang kadang terpaksa letak dokumen kat meja lain, menyusahkan aku saja. Bilalah boss aku ni nak tukar ke meja yang besar sikit ni?

Dulu, masa mula mula beli hp Motorola ni, gambar dia clear dan agak sharp jugalah, tapi sekarang, selepas 2 tahun, dah kabur sikit. Tak tahu camana nak bagi dia clear balik. Agaknya nak kena beli hp baru kot? Bilalah aku dapat beli Nokia Xpress Music 5800 ni?

+ + + + + +

Aku dah sakan mengambil gambar. **gelak**



I'm having late lunch. Rojak aje. Kesian aku kan? Rojak dengan teh o ais limau. Dah tak tahan lapar sangat aku turun beli kat restoran mamak bawah ofis aku ni. Haih.., hari hari mamak, naik muak dah.

No comments: