Monday, December 15, 2008

am i cool? NOT!

entry ini hanya untuk suka suka saja, jangan ada yang ambil serius.

1st, aku diganggu lagi. oleh karakter yang aku ceritakan sebelum ini. di sinun. aku benci kerana aku tak tahu nak respond macamana. tengok.., aku benci dengan rasa ketergangguan ini. haih.. stupid! tapi sebab aku nak nampak cool, who cares, aku tulis aje apa yang aku rasa.

siapa yang tak mahu dipandang cool? tipu lah kalau kata "aku tak cool".

tengok ni:
Cool. Awek yg dengar NIN.

dan aku rasa macam nak tergelak, tapi dalam masa yang sama aku berfikir, apa yang patut aku reply? kejap.., bagi aku gelak. kelakarkan jadi perempuan ni? cepat perasan, cepat merasakan dia mendapat perhatian from someone, dan macam macam lagilah.

aku boleh saja continue berlagak cool. tapi aku gelabahlah. gelabah tak tahu nak jadi cool tu macamana. aku tak expect him to reply my entry kat sinun oke. aku tak expect him to visit my blog pun. haih.., aku benci lah bila ada satu karakter yang agak digilai kat sinun, tiba tiba mengganggu aku. aku tak suka, tau!

kalau nak tau, lagu Nine Inch Nails tu pun aku baru saja dengar kat blog Melayu Minimalis. so happen aku suka pulak dengan melodi melankoliknya. aku post kat blog sana pun saja suka suka, tapi dia pulak yang reply, menambahkan kegelabahan aku.

aku bencilah. oke, lepas ni aku nak buat cool dengan tak hiraukan langsung komen dia kat blog sana. aku curiga ni tau, curiga entah entah ada sesiapa yang suruh dia komen dan ganggu aku, untuk lihat sejauh mana respond aku kat dia. hello? like i care?

urghhh.., apsal la kau ganggu ketenangan aku ni?

No comments: