Wednesday, December 10, 2008

kecil kecil cili api
















oke.., faham..

lazu kata aku tikus mondok yang korek lubang sendiri.

dan lagi, lazu kata aku lari dari orang yang nak berkenalan dengan aku. (mungkin, the possibilities is there, walaupun lelaki tu adalah lelaki berbangsa india yang memang gila sex sedang menjelirkan lidahnya ke arah aku, serius, tak tipu, mungkin dia berkenan kat aku)

haih.., tengok, betul tak aku kata lazu ni kecil kecil cili api?

berbisa, pedas dan sangat menyentap rasa, tapi agak bagus untuk kesihatan.

asalkan jangan sampai aku tersentak berlebihan sudah.

ekekeke..

tapi, lazu? nak sentap?

tak payah.

lupakan aje.

dia sentap aku, aku balas balik.

oke?

satu saja aku ni, dengan adik adik bawah umur ni, aku tak simpan hati sangat.., tapi kena dengan yang baya baya aku, susah jugaklah nak jawab.

hehe..

1 comment:

Anonymous said...

bagus2.. tak simpan dlm hati, simpan dalam peti udah, k!
klu simpan dlm hati... burinklah hidup baik terjun bangunan
hehehe... =P
seyes, klu kawan dgn lazu makan hati ni... hmm... hidup akan membosankan.
tiada lagi "hidup biar sedap."
*apa je aku merepek*