Saturday, December 6, 2008

gangguan seksual yang membuat aku rasa depressed dan benci dengan diri sendiri..




































aku memang bernasib malang.

selalu mengalami gangguan seksual di jalanan. oleh jantan jantan dan binatang yang bodoh dan tak berakal.

seperti apa yang berlaku petang tadi. dan juga sebelum sebelum ni. tolonglah, jangan fikir aku ini seorang perempuan sexy yang memakai pakaian mendedahkan tubuh. pakaian aku kemas dan sopan.

tengok? kenapa mesti aku fikir diri aku yang bersalah bila sepatutnya binatang tu yang patut dipersalahkan? kenapa mesti aku perlu rasa bersalah dengan cara pemakaian aku yang tak keterlaluan pun sebenarnya.

oke, aku akan ceritakan perlahan lahan apa yang berlaku petang tadi.

aku sedang melintas jalan. dalam genggaman aku ada ice cream walls yang corak kulit lembu tu, yang mana iklannya kalau budak budak makan, selepas tu dia boleh moo sebijik macam lembu. ingat? oke, aku sedang makan ice cream tu dan dalam masa yang sama sedang melintas jalan.

kemudian aku terdengar bunyi "honk", jadi aku pun pandanglah arah bunyi tu. kalau aku tak pandang, nanti mana tahu ada apa apa jadi pada aku ke, kereta tu langgar aku ke, apa ke, jadi kena lah tengok apa bendanya, kan?

nak tahu apa yang aku nampak? binatang ni, yang aku tak tahu macamana dia boleh pandai pulak bawak lori, sedang menjelirkan lidahnya ke arah aku, dengan kepalanya senget senget entah apa yg dia bayangkan.

kau boleh bayangkan tak betapa terbakarnya hati aku? maafkan aku kalau ayat aku selepas ni bunyinya sangat racist, tapi kalau memang dah dasar KELING!!! begitulah, kan?

hello? apa salah aku? aku sedang berbogel dan sedang lick the ice cream dengan gaya yang sangat lucah, kah? tolonglah.., kenapa mesti aku pulak yang tertekan dengan semua ni?

kenapa sexual harrasment ini tak pernah berhenti berlaku pada aku? nak aku jeritkan pada seluruh dunia ke, supaya stop this abuse on me?

nak tahu kenyataan tak? aku memang sejak kecil lagi, tak pernah sunyi daripada gangguan seksual ni. gangguan yang membuatkan aku benci dengan diri aku sendiri, dan benci kenapa aku jadi perempuan hanya untuk melalui benda benda bangang macam ni, tapi ianya sangat meninggalkan kesan, macam kepala kena hantuk kat dinding, sakit.., berbekas, kemudian hilang, kemudian kena hantuk lagi, and the same thing goes on and on.

kadang aku rasa macam nak kejar aje si binatang tu, dan kemudian lempang dia ke, tak pun tendang anu dia, tak pun tarik lidah dia tu, cantas guna gunting ke, biar lepas tu dia tak menjelirkan lidah tu lagi pada orang lain pulak.

sakit jiwa tahu tak? perempuan tak ada fungsi ke selain dari objek seks saja?

aku tension la macam ni. ini yang aku nak keluarkan suit wonder woman aku ni.

tapi pakai suit wonder woman lagi tak guna. lagi teruk aku akan kena harrased lagi.

urghhhh...., apa nak jadi dengan lelaki dalam dunia ni?

2 comments:

Anonymous said...

tu tanda akak masih seksi
hehehe...
len kali kejo jerk... manalah tau boleh dapat
huhuhu...
sabo ajelah yerk...
akak rasa lazu mcmne?
hahaha... gagah? perkasa?
hehehe...
=P

*dh lama ngidam eskrim moo (apa2 jelah nama dia) tp tak pernah tergerak nak beli
hehehe...

Just call me ANNE said...

banyaklah lazu punya sexy..
akak balik kampung sedara mara kata akak makin sihat tau!
sexy menda kalau makin sihat?
memang dah dasar sex maniac, macam tulah..
pantang je nampak macam ala ala lawa sikit **akak tak kata akak lawa, oke?** mulalah datang fikiran jahat dia tu..

kalau lazu kena macam tu, akak rasa.., err.. err.., hehe, tak ada apa apalah..