Tuesday, December 16, 2008

kata kata SAKTI yang menghiburkan.. **senyum**

apa yang membahagiakan aku hari ni?

eh, sekejap. kena tukar.., tak boleh tulis bahagia, sebab bahagia hanya aku rasakan bila dengan abang saja. tapi ni aku rasa perkataan yang sesuai adalah terhibur.

ya, aku rasa terhibur.

baca ini
hi anne.. you remind me of someone. Smiley

daripada siapa aku terima note tersebut? dari satu lagi watak atau karakter rebutan dan terhangat kat sinun. wah.., macam best aje kan? tidak!!

mana ada best. aku rasa terbeban tau. terbeban sebab aku rasa.., terbebanlah. ah.., aku dah mula nak keluarkan ciri ciri komplikated seorang perempuan. nanti aku tak ubah pulak macam karakter wanita yang satu tu, yang pernah aku ceritakan sebelum ni.

to be honest, aku dengan karakter yang menghantarkan note pada aku di atas tu, suatu ketika dulu pernah rapat dan pernah bersembang panjang di ym. ya.., dunia cyber tempat kami berkenalan, dan menjadi sahabat.

tapi disebabkan peristiwa hitam yang mengubah keseluruhan cerita, aku senyap seketika. aku senyap tapi tak hilang. buktinya, blog masih wujud. aku tahu kalau abang tahu cerita ni, mungkin dia akan merasa tak sedap hati, tapi between me and him, kami just kawan baik.

hello, dia pun dah ada girlfriend kat Germany sana. apa kes aku nak sambar pakwe orang? aku lebih sukakan tali persahabatan. itu akan berkekalan. macam aku dengan abang. tapi sekarang kami bukan sahabat dah, kami dah beranjak ke satu level lagi.

bagi aku, aku lebih selesa menerima note dari karakter yang aku mention kat atas ni, daripada menerima note from the other character i've mention in previous entry. kenapa? sebab dengan karakter yang kedua tu, kami dah selalu dan pernah bersembang dan merapu merepek entah apa apa, tapi dengan the 1st one.., ini kali pertama dia cuba menegur.

haih.., apsal aku bercerita pasal lelaki lain ni? owh tidak.., abang.., sayang minta maaf..

No comments: