Monday, November 10, 2008

tak ada avatar

aku nak buang gambar America Ferrera tu. Mungkin ada yang tersalah anggap memikirkan itu gambar sebenar aku. Aku tak secantik America Ferrera, cuma size badan mungkin ada persamaan.. **gelak**

tapi pelik juga, takkan artis terkenal antarabangsa pun tak kenal? hmm.., mungkin bukan jenis yang suka tengok tv kot?

Lagipun buah hati dah agak kurang senang. Tak mahu orang dapat mengagak identiti sebenar. yelah.., sebagai pesalah yang dah pernah menyalah gunakan internet, aku terpaksa akur.

buat masa sekarang, tak terfikir lagi nak ganti avatar apa, dan siapa. mungkin tak payah letak avatar, kot? biar sajalah kosong.., senang, mungkin tak akan ada komen yang tak diingini lagi lepas ni..

3 comments:

sarahH said...

kak anne,

i'm sure u're prettier than Ferrera tu (pls ignore the typo..)"wink wink"

btw, can u pls teach me mcm mana nk letak twitter tu kt blog? i've sign up tp tak reti nk letak kat blog la..

Jokerkolo said...

ni dak amnet gak ke..heee..saje tanya

Just call me ANNE said...

joker..

ya, saya budak amnet.., dulu pun selalu perasan your nick kat amnet.., cuma tak penah bertegur sapa aje..,

**kenyit mata**