Thursday, November 20, 2008

funny thing called.., errrr..

tak faham, kan? pagi tadi beria aku menangis. petang ni pulak, haih..
baca ni:
syg buat apa tu? sudah2lah tu, bukan abg nak marah tp syg mesti kena tegur. kalau tak tegur kadang syg tak sedar ape yg syg buat. abg harap lepas ni jgnla jadi macam ni
sms ni masuk selepas hampir 6 jam aku mendiamkan diri. tak call dan tak sms langsung. merajuk konon, lagi pun nak cuba mogok sebab selalu sangat perasaan aku terusik. jadi konon macam nak bawa diri la.. **gelak**

aku reply, tapi tone sms aku agak mendatar. masuk sms ke-3, aku kalah. haih.. perempuan.. perempuan.., macam nilah kan? **blush**

tapi cerita ni tak habis lagi, dia akan berulang ulang sampai bila pun aku tak tahu.

for the time being, just terima saja whatever yang mendatang.

No comments: