Wednesday, November 19, 2008

kecil hati..

aku kecil hati dengan abang aku. dengan adik aku jugak. sampai hati diorang sisihkan aku. hanya kerana i'm a so-called bad sister, diorang buat aku macam wujud tak wujud aje.

One of my brother dah nak berangkat mengerjakan haji dalam minggu ni, and then semalam dia ada buat kenduri doa selamat sebelum berangkat, yang sedihnya, tak ada siapa pun yang jemput aku, atau at least inform yang semalam ada kenduri.

kesian kan? adik sendiri ni, kalau adik ipar, tu lain cerita lah.

It's okay, aku tahu selama ni aku banyak buat benda tak betul, mungkin sebab tu diorang macam dah menyampah dengan aku. Tak apalah, asalkan aku tahu sekarang ni, aku dah cuba berubah dan back on track again.

Aku doakan abang dan kakak ipar selamat pergi dan selamat kembali.

Bukan salah dia, mungkin sebab dia fikirkan abang yang seorang lagi tu boleh tolong sampaikan.
ah.., biarlah.., kenduri tu pun dah berlalu. Bukan rezeki aku agaknya, nak buat macamana.

+ + + + + +

Lately, aku banyak spend masa kat forum, sampai tak ingat nak update entry. haih.., dah melekat kat sana pulak dah! **gelak**

1 comment:

Anonymous said...

hehehe... penah merasa tp dgn kekawan
walaupun kekadang dia guna kawan lain, tetap terasa
mcm susah sgt ke nak jemput aku?
msg ajelah
bukan zaman guna burung merpati lagi
hehehe...
pastu nanti balas dendam
hahaha... baekkkkkkkk punye