Saturday, November 8, 2008

sebagai peringatan

saya menulis blog ini bukan untuk mencari pasangan atau apa.., saya berharap agar ada yang faham. ini adalah platform saya meluahkan perasaan dan segala tekanan, bukan bila saja memberitahu nak tengok wayang tapi tak ada siapa pun nak teman, bermakna saya sudi menerima pelawaan sesiapa saja.

harap maklum.

sekian.

+ + + + +

Dan lagi, biar saya berterus terang. bila tengok nama pun dah lain macam, memang saya tak akan reply atau apa apa pun. life saya dah cukup complicated, jadi saya tak mahu tambah serabut lagi. Maaf.

bukan sombong, bukan bajet cun, bukan apa apa. sekadar memberitahu yang niat dalam hati saya adalah semata mata blog saja. bukan mencari teman. kalau saya nak teman macam tu, saya tak akan delete facebook saya dan juga myspace saya.

dan saya harap, tindakan saya ini benar.

Semoga Allah melindungi saya. Amin.

1 comment:

sarahH said...

kak anne,

i think u did the right thing.

sakit hati jg kan bila niat meluah perasaan di blog ni d salah tafsirkan.

haih..tak tau la..manusia..mcm2 perangai!