Tuesday, November 4, 2008

lamunan terhenti

ada ketikanya.., ilham seakan terhenti..
fikiran seakan beku..
apa yang aku nak tuliskan/taipkan hari ni?
jari jemari dah gatal gatal mahu menaip..

tak apa, taipkan apa saja yang terlintas dalam fikiran.., tentang apa saja..

sekarang terasa mahu ke tandas.., tapi tahan..

sekarang sudah tengahari, sepatutnya waktu makan..
tapi tahan tak mahu keluar..

punggung berat sangat mahu bangkit dari kerusi..,

sudah pukul 1.42 pm, zohor pun belum.

tahan diri dari buang air, tahan diri dari makan, malas mahu bertemu Yang Esa..

haih.., lalu apa yang aku mahu buat sekarang?

aku hanya mahu ilham datang mencurah curah, basahilah otak aku yang beku ini..

entah.. mungkin selepas bertemu yang Esa, ilham akan hadir?

err.., aku runsing sebenarnya...

No comments: