Monday, November 17, 2008

i'm bad..

tak sedar pulak yang blog ni dah lama tak di update.

tak sibuk mana pun cuma mungkin tak ada cerita. lagipun terasa macam, entah.., it's okay, forget it.

rasa malu juga bila berkisah tentang hal peribadi ni. oke.., mungkin a bit touched by Sha's comment on previous entry.

Nak cerita kan kesemuanya ke? bak kata orang dulu dulu, buka pekung didada sendiri, supaya orang faham the whole story?

tak.., bukan terasa hati, cuma terfikir.., kalau ceritakan semua, will the perception akan berubah atau remain the same?

memang semua orang ada buat kesilapan, kan? cuma samada kesilapan tu besar ataupun kecil, serius ataupun tak. tapi kalau dah besar tu, tentulah serius, kan?

tapi kesilapan yang aku buat ni, memang kesannya nampak lebih pada dia. the damaged has been done and he's the one who effected the most.. **err, betul ke aku tulis ni?**

one thing for sure, i'm the bad person here, dan dia adalah lelaki yang paling baik pernah aku jumpa. entahlah.., mungkin aku perlu melihat kedalam diri aku semula, cari kat mana salah dan silap aku, keburukan aku, dan kemudian belajar menjadi seseorang yang lebih peka dan tahu untuk menjaga perasaan orang lain.

sigh..**sedih**

No comments: