Saturday, February 28, 2009

gambar bogel.., oppss.., bukan bogel lah.., tapi gambar lucah kanak kanak..,eh..silap lagi.., ah.., tengok ajelah sendiri.

Photobucket

Oke, aku sedang dalam mood nak tepek gambar hari ni.

Ini adalah gambar anak anak buah masa diorang kecil dulu. Sekarang masing masing dah meniti alam remaja.

Yang si Khairil Anas tu bakal menduduki SPM pada hujung tahun ni, manakala Atikah pula baru tingkatan 4, manakala Anis berada dalam tingkatan 2. Yang gambar no . 1 sebelah bawah tu, Anas bersama dengan neneknya, iaitu mak aku.

Yang Anis tu pula, mereka sekeluarga tinggal di Sabah, dan maknya berketurunan Kazadan. Comel Anis tu bila dah dewasa sekarang ni. Baru je 2 bulan lepas mereka bercuti di Semenanjung.

Owh, yang memangku Anis tu? Hehe.., akulah tu. Yang pegang Tikah tu pun aku juga. Nasib tak nampak muka. Jadi selamat sikit.

Aku ada ramai anak anak buah, dalam 16 orang kesemuanya. Tapi tak semua aku ada simpan gambar. Lagipun, masing masing dah remaja sekarang ni. Yang paling bongsu pun dah berumur 5 tahun. Ini gambar dia.



Nama si mata bulat ini ialah Nur Alia Batrisya.




Beginilah rupa Atikah bila dah besar. Yang perasan vogue kat sebelahnya tu ialah Una, adik bongsu Tikah.

Psst.., itu spek aku yang dorang curi curi pakai, sekarang dah patah pun. Nasib makcik dorang ni bukan jenis garang, kalau tidak.., lama dah dorang kena ganti spek yang patah tu.

No comments: