Friday, February 6, 2009

risau..

sangat sangat risau..

baru aku sedar betapa attached nya aku dengan abang. Baru sehari je.., belum pun masuk 2 hari.., tapi aku dah terasa kehilangan. Sms dah berlambak aku hantar, satu pun belum di reply lagi. Kenapa ni?

Macam2 yang aku fikirkan. Entah apa yang terjadi pada abang kat sana. Tolonglah call malam ni...
janganlah buat aku risau, runsing, bimbang macam ni..

Rasa nak menangis pun ada.

Mungkin ada yang menyampah agaknya tapi aku dengan abang, tak pernah sehari pun tak sms atau call. TAK PERNAH walau sehari pun aku tak mendengar suara atau menerima sms abang, lebih2 lagi sejak kami mula reconcile our relationship about 7 months ago.

tapi hari ni, dah lebih dari 24 jam aku tak menerima khabar dari abang. Ahhh.., risaunya hati ni..
Malam tadi pun tak ada midnight call macam selalu. Kenapa ni? What happen?

Tolong.., jangan ada apa apa yang buruk pada dia.., kalau tak aku..., aku.., err.., i dont know what to do..

1 comment:

amosss said...

hai anne!

amos pun mcm tu jgk anne. tk pnah tk sms @ call walau sehari. tp skrg dh kena, sb dia marah n majuk. adoiiii

insyaAllah dia tkde pape tu anne, mungkin sibuk?