Friday, February 6, 2009

I will tagging you...

Ah.., tag lagi? Kali ni datang dari Zeti

Macam menarik, so buat ajelah. Thanks Zeti sebab mengetag saya.

5 Characteristics of your dream guy/girl
1) yang boleh buat aku ketawa
2) baik hati
3) err.., hensem?
4) mengambil berat
5) penyayang.


5 Characteristics that you have never like in a guy/girl
1) Sombong
2) kalau baru 1st time date, dia bahasakan diri dia "aku".
3) cakap besar
4) Tak ada idea nak buat apa, nak pergi mana, semuanya tanya aku..
5) err.., gatal?


5 feelings that you have when you're out with the one you admire
1) Gelabah
2) Excited
3) Happy
4) wondering whether he likes going out with me or sebaliknya?
5) malu.

5 places that you want to travel with your loved one
5? banyak nya.., aku cuma suka pergi ke Europe saja.., dan selalu imagine honeymoon dengan abang kat sana..

5 special things that you would give to your loved one
hmmm.., apa ya.., aku suka bagi abang pakaian.., perfume.., apa lagi ya?

5 songs that you will sing to your partner
our feveret song la
1- With or Without You - u2
2- You and Me - Lifehouse
3- Blind - Lifehouse
4- Hanya Engkau Yang Mampu - Aizat
5- Namamu terukir dihatiku - Uji Rashid **abang memang peminat Uji Rashid ni**

5 friends that you want to tag
1) Sha
2) Malak Nayali
3) Lazu
4) hmm?
5) hmm?


hmm tu maknanya tak tahu nak tag siapa lagilah tu..

**sebenarnya tag ni aku taip dalam keadaan runsing. abang dah seharian tak reply sms aku, tak tahu kenapa. i'm so damn worried now...**

No comments: