Friday, February 13, 2009

Hello, is it me you're looking for?

Sebelum aku mulakan entry, aku nak berceloteh sikit. Sejak aku dah berjumpa dengan blog mak hayam besar tu, **macamlah aku berminat sangat nak tahu, dan berminat sangat dengan the so-called DIVA tu, owh puhleeezzzeee**, hati aku ni bagai digaru garu untuk pergi ke blog beliau, hanya untuk mengetahui apa lagi caci maki dia dalam blog yang kononnya No. 1 di Malaysia tu? Nombor 1? hmmm.., tak apalah, untuk someone yang agak desperate seperti beliau itu, iyakan saja.

Bukanlah aku pergi baca setiap hari pun, kadang dalam selang 2-3 hari, baru aku pergi jenguk. Isinya? Allah.., nak termun..., opppsss. oke.. no komen again.

Done that part. **Tak tahu kenapa, aku rasa macam kena mention jugak pasal blog tersohor ni, kalau tak mention aku rasa tak puas hati, sebab tak dapat mengutuk, huhu**

+ + + + + +

Hari ni memang hari serba tak menjadi bagi aku. Segalanya upside down. Blame it to the Le tour De Langkawi. Di sebabkan tournament ni semua jalan di tutup, dan aku sampai lewat satu setengah jam ke ofis. Bleurghhh.., tak mahu ingat dah. Cukup, aku dah luahkan isi perut aku kat forum.

+ + + + + +

Beberapa hari yang lepas, aku bergaduh dengan abang melalui sms. Dia tu kan, tak bolehlah aku nak bergurau sikit, semuanya nak ambil serius. Last last aku bosan, aku hantar sms beritahu abang yang aku akan serius saja dalam 24 jam, tanpa sebarang gurau senda.

Sekali, dia reply apa tau? Dia reply "sayang, i love you".

Gilalah bf aku ni. Suka dia nak buat aku marah, kemudian suka dia ambil hati aku balik. Yang menyampahnya, cara dia ambil hati tu memang ternyata berhasil. Terus lemah longlai kepala lutut aku. Mahu tak lemah longlai, bukan setiap hari aku dapat ucapan tu, boleh kata 3-4 bulan sekali, kot? Jadi bayangkan betapa dalam perut aku ni ada rerama berterbangan bila aku baca sms abang tu.

Ianya macam penawar segala penyakit. Hilang terus rasa marah, rasa bengang, rasa tension, rasa apa apa sajalah, berganti dengan rasa.., adoiii.., susah nak explain la... **malu**

Semalam pulak, abang tujukan pada aku lagu "Hello" nyanyian Lionel Ritchie, sempena hari valentine esok. Ini tak bermakna kami menyambut hari valentine tu, cuma saja je abang, nak ambil hati lagi, sebab dia memang suka tau, buat aku tertekan.

Aku pun satu jugak, degil dan keras kepala sangat. Memang kena sangat lah tu.

No comments: