Sunday, February 1, 2009

I heart Megan Fox..

Aku rasa aku sudah jatuh cinta sama Megan Fox, si hot chick yang menjadi igauan ramai lelaki dalam filem Transformers.

Op.., op.., tunggu. Jangan buat andaian membuta tuli. Aku bukan golongan "cat dinding" oke. Aku lebih lurus dari pembaris dan lagipun, kalau aku golongan tu, then apa fungsi abang dalam life aku? **gelak**

Aku rasa, selepas si Scarlet Johannson yang selalu membuat aku cemburu dengan tubuhnya tu, Megan Fox ini adalah perempuan kedua yang aku cemburukan. Tubuh badan dia, perghh.., sempurna. **tolong jangan pedulikan tatunya tu**. Rupa dia pun memang sangat sangat gorgeous, mata biru-hijaunya, bibir dia, i think she's a GODDESS.

Jangan pulak ada yang salah faham dengan entry ni. Perempuan kan memang kaum yang suka melihat pada keindahan, dan kalau dia tengok perempuan tu dianugerahkan keindahan yang luar biasa, dah tentu dia akan rasa terpukau juga, sambil terselit sedikit rasa cemburu.

Jadinya, aku hanyalah menghargai keindahan yang ALLAH ciptakan.

No comments: