Thursday, January 8, 2009

Most Adorable tapi nak demam dah ni..

agak kurang sihat hari ni. badan rasa panas, kepala pulak macam pening pening sikit. mungkin ni berjangkit selesema abang lah ni, sebab sebelum dia balik ke Taiping semalam, abang batuk batuk dan bersin banyak kali. badan abang pun panas jugak, masa aku pegang tangan dan dahi dia.

haih.., malas betul lah nak layan demam selesema ni, sebab renyah sangat nak hembus hingus la, hidung merah la.., tapi kalau dah nak kena, apa nak buat, kan?

sebenarnya, untuk seminggu yang lepas ni, memang aku tak cukup tidur dan kurang rehat. masa aku banyak dihabiskan kat luar bersama dengan abang. yelah kan, bukan selalu jumpa, jadi bila sekali berpeluang jumpa tu rasa macam nak berkepit aje 24 jam. bila dah selalu berembun, kena hujan, lepas tu berpanas pulak, mana tak kena selesema?

cuaca pulak dahlah tak menentu kebelakangan ni. nasib baik sabtu dan ahad ni cuti, jadi bolehlah aku bayar balik hutang tidur yang tak cukup sepanjang seminggu lepas. eh, tapi aku dah janji dengan adik nak ke hospital seremban hari sabtu ni.., alahai.., tak dapatlah nak berehat.

silap haribulan, nak melawat orang sakit, diri sendiri yang sakit dulu.

nak tahu something? aku dicalonkan untuk merebut title "most adorable" kat sinun. haha.., bagi aku gelak sat. aku rasa terkejut jugak bila dapat tahu nick anna_doe dicalonkan untuk kategori "most adorable" tu. dahlah ejaan nick salah, ada ke anna? hello encik/puan boardowner, nick aku anne_doe lah..

dah orang calonkan, terima ajelah. menang kalah belakang kira sebab aku pun baru aje join forum tu. ada jugaklah 2-3 kerat yang sudi vote aku, itupun sebab selalu bertegur sapa, kalau tak, malu aje tak ada seorang pun yang vote.

sesekali, untuk berseronok apa salahnya, bila tercalon macam tu, mungkin orang akan sedar kewujudan aku selepas ni, mana tahu kan? cuma aku kena behave sajalah, jangan get too over excited pulak. kadang manusia ni dia cepat teruja dengan perhatian yang orang lain berikan pada dia.

keep it cool people, bak kat DonC. **hehe, terselit pulak nama penulis one of my favorite blog ni**

No comments: