Tuesday, August 5, 2008

Caffeine addict and the Jolie-Pitt babies...


Hari aku bermula agak lewat sebab semalam dapat tidur hanya 2 jam saja. Kebelakangan ni my body system memang dah terbiasa dengan keadaan tak cukup tidur. Sebagai ubat melawan rasa sleepy waktu siang hari adalah dengan meminum sebungkus nescafe ice. Cukup untuk menyegarkan mata dan memberi tenaga sepanjang hari kat office yang sangat membosankan ni.

+ + + + +

Akhirnya, wajah baby termahal di dunia yang diberanakkan oleh Angelina Jolie terpampang dalam paper seluruh dunia hari ni. Tadi aku sempat menyelak helaian paper The Star di kedai mamak yang aku singgah sebab nak beli sebungkus nescafe ice. Tak berapa jelas sebab gambar tu pun hanya menunjukkan cover majalah Hello. Seminggu lagilah majalah Hello tu nak sampai ke Malaysia. Dan kalau sampai pun, dah pasti majalah tersebut akan dibalut dengan plastic. Menyampah betul.., rasa macam nak cabut dan buang saja plastic tu. Bagilah orang yang tak mampu beli majalah mahal macam aku ni baca free aje. Huhu..


+ + + + + +

Sekejap nanti aku nak menulis tentang a broken trust. Kepercayaan yang telah dikhianati. Ianya tak ada kena mengena dengan sesiapa, cuma aku rasa aku nak menulis tentang perkara tu.

i have to stop now. Gotta do important things first.

No comments: