Monday, August 4, 2008

Trip to Ipoh and Taiping and back to KL, within 2 days.., perghhh.., so tired!!

Aku akan hapdate blog ni sekejap lagi. Memang ada banyak kisah menarik yang terjadi dalam tempoh dua tiga hari ni.

Masih ingat tentang betapa sukanya aku dengan pekan kecil Taiping? Selepas 3 tahun lebih, akhirnya pada hujung minggu lepas, aku redah apa saja kemungkinan untuk berjumpa dengan seseorang di sana. Tunggulah aku beritahu kisah tentang itu sekejap lagi.

Sekarang ni, baru aku nampak apa yang aku mahukan dalam hidup. Baru aku tahu apa yang lebih bermakna daripada segala kesilapan yang pernah aku lakukan dulu.

Oh ya, filem 21 juga bakal menjengah pawagam. Filem Dark Knight pun masih tak berkesempatan untuk aku tonton, but it's okay.., yang penting, 21 tidak harus dilepaskan. Hmm.., kalau dia sedang baca ni, jangan lupa datang tau! Bawak la tengok cerita ni...

huhu.., siapa pulak yang membaca blog aku ni? Adalah.., someone special... chenta hati ku iteewwwww... **peh! jiwang karat la pulak!**

No comments: