Thursday, August 21, 2008

Pagi yang gelap, kini makin gelap, sebab hari dah hujan!
Pernah merasa bosan yang amat sangat? Bosan dengan segalanya dalam dunia ni dan terasa seperti mahu screaming out loud and say "WHATEVER!"

Well.., maybe it's just me and my bad temper. Maybe it's just my raging hormone.., maybe it's just me being too sensitive...., or maybe it's just me yang tak pandai untuk menjadi seorang WANITA.

Then, teach me how to become a woman, A REAL WOMAN! Dont just sit there and complaining like a big, bad guy with a bad mouth!




Kadangkala, aku terasa penat dengan semua ni. Penat mendengar, penat mengeluh, penat memberikan penjelasan, penat berjanji, penat segalanya. Tapi aku tak berani bersuara hanya kerana aku tak mahu kata kata aku nanti akan dilemparkan kembali ke muka aku. It's always like that, whatever i said, it will come back to me. So, rather than hearing what i said being thrown back at me and i'm getting hurt after that, now all i want to do is keep silent.

Do you think it's easy to be in a relationship? Ada turun dan naiknya, kalau semalam aku berkaraoke kat telefon, esok aku bertengkar pulak, lusa aku bermanja manja semula, tulatnya pula main hempas-hempas telefon, penat tau tak. Sigh...

+ + + + + +

My escapade? Mujur ada polyvore. I'm getting familiar with polyvore already. Aku curahkan my feelings kat sana. Through art. Tak cantik tak apa, aku saja yang suka dengan my own creativity.

macam set yang ini, this is my own:



maybe esok lusa aku akan jemu dengan polyvore, but while i'm at it, aku akan enjoy dulu. I'm a child.., tak pernah membesar..., jadi.., polyvore is my taman permainan...

No comments: