Friday, August 22, 2008

why you break my heart?

dia : Kau dah menghancurkan hati aku menjadi pecah seribu...

aku : Aku tahu.., dan aku akan kutipnya kembali dan cantumkan semula walaupun akan melalui kepayahan..

dia : Walaupun kau mengutipnya dan cantumkan, ianya tak akan kembali menjadi seperti yang dulu.., parutnya akan kelihatan dan sukar untuk hilang..

aku : maafkan aku kerana menghancurkan hati kau, ianya bukan niat aku.., semua ni di luar kawalan diriku dan semuanya adalah ketentuan-Nya

dia: Kenapa tidak kau jaga hati aku ini seperti mana kau menjaganya suatu ketika dulu? Kenapa mesti kau hancurkan ia? Apa salah dan dosa aku pada kau?

+ + + + + +

Tiada jawapan dari dia..., hanya kesunyian yang bertebaran ke seluruh maya..

Lelaki.., once he get hurt.., you life will get upside down.., trust me...

No comments: