Wednesday, August 6, 2008

Jojos Fashion Show games..

email aku kena hacked. Memang bajingan sesiapa yang menukar password aku tanpa izin. Entah daripada mana dia dapat ilmu untuk meneka password aku dengan tepat dan kemudian menukarnya. Menyusahkan aku. Dahlah ada banyak perkara peribadi yang aku simpan dalam email tu. Aku tak tahu macamana nak trace semula password yang dah ditukar. Memang jahanam si hackers tu!

+ + + + +
Aku sekarang dah melekat dengan game fashion show, Jojos Fashion Show.



Rasa macam fashion designer pulak bila bermain dengan game ni. Secara kebetulan aku mengenali game ni kat ofis. Mungkin boss kat sini memang memberi kebebasan pada agent agent mereka untuk melepaskan lelah sambil bermain games. Jadi aku pun menyelit sekali lah.. huhu..,

Aku belum berkesempatan untuk bermain kesemuanya, sebab setiap level mewakili hampir kesemua kota fesyen seluruh dunia, bermula dari New York, kemudian ke kota London, dan banyak lagilah, aku tak ingat sangat. Disebabkan game sebegini berkait rapat dengan dunia kewanitaan, that's why i really like this game. Tak macam game perang perang, game fantasy yang lain lain tu, pening kepala aku nak mencubanya.

Tapi kalau game Mafia Wars yang ada dalam facebook tu, **ini kisah dulu, sewaktu aku masih memiliki akaun facebook, sekarang dah tak ada**, memang aku suka main, sebab simple and easy to move up to another level. Just kumpul duit, kumpul family members, then fight sikit sikit, masuk bath centre untuk menambah energy, ataupun admitted to the hospital untuk menaikkan health status, perghhh.., memang simple habis.., aku pun rasa enjoy dengan game sesimple tu..

At least, bila aku ada hobi baru bermain game macam ni, tak adalah aku rasa bosan sangat nanti di ofis baru.., dahlah aku seorang saja staff disana nanti. Hadoiiiii....

No comments: