Tuesday, August 5, 2008

trust your templates.. huhu

ah! bosan aku dengan blogspot ni. Entah macamana nak customize the templates. Template yang sedia ada look so boring, aku nak put a new one, tapi dah try a thousand times, still fail. Bengong punya blog!

+ + + + + +

A broken trust. Aku pelajarinya the hard way. Really really hard. Hanya dengan kesabaran saja aku boleh lalui semua ni. Tapi lupakan tentang tu.., aku tak akan bercerita mengenainya.

Sekali engkau robek kepercayaan sesiapapun, baik your family, your friends, your majikan, or even worse, your partner, your husband/wife, or your bf/gf, hidup engkau akan menjadi seperti sebuah kapal yang karam, berserabut, celaru, keliru, tak tahu kemana arah selepas tu, asalkan jangan karam sudah!

Mungkin sometimes we take things for granted. Mungkin terkadang kita terlupa untuk menjaga kepercayaan tu sebab kita rasakan, tidak akan ada apa apa yang berlaku. Semuanya akan baik baik saja. Tapi ternyata semua tu silap. Sesiapa pun tak suka dipermainkan rasa percaya tu. I put my trust on you, so please take care of it. Once it broke, sorry, i can't give to you anymore.

Dan nak dapatkan semula kepercayaan, i tell you, it's not easy. Susah, payah, perit, pedih.., dan seribu satu macam perasaan lagi. But you have to take it lah, dah engkau buat salah, then what do you expect?

Kesimpulannya, janganlah melakukan sesuatu perkara tu mengikut kata hati. Terkadang, kata hati tu boleh menyesatkan kita. Gunalah akal.

Okay, gotta go. Nak try lagi download a few templates untuk menghiasi blog aku ni. Selagi tak dapat, selagi tu rasa tak puas hati.

No comments: