Friday, October 17, 2008

ladies first..

bahagianya bila menjadi yang pertama.

didahulukan dalam segala hal. bukan selalu pun dapat jadi yang pertama ni. Tengahari tadi abang call. dia beritahu baru balik dari kebun, masuk saja rumah terus capai handphone dan duduk, berehat dan terus dail nombor aku. wah.., aku rasa terharu.., tak tunggu mandi dulu ke, makan ke, basuh kaki ke, tapi call aku dulu?

heh, tak pernah rasa terharu dan happy macam ni, didahulukan dari urusan lain yang jauh lebih penting.

bukan selalu dia buat macam tu. kadang seharian tak call, bila malam dah larut baru nak call, kesian aku terpaksa bangun dalam keadaan mamai dan terkejut. tapi aku tak kisah pun. i'm always ready for him anytime, anywhere..**whoa.., bahaya ni.. ekekek**

yang membuatkan aku excited sebab dalam fikiran ni aku bayangkan dia, masa on the way balik dari kebun, sambil duduk atas motor, mesti dia memikirkan tentang aku. mungkin inilah agaknya yang bermain dalam fikiran dia "sampai rumah nanti terus call sayanglah, karang terlupa pulak. mana tahu kot dia sorang sorang kat ofis, sebelum bos dia masuk mana tahu boleh bergayut sekejap"

hehehe.., kot ya abang fikir macam tu..

No comments: