Friday, October 31, 2008

twit.., twit.., it's twitter..

entry pendek..

dalam the star semalam, dalam kolum tulisan Oon Yeoh, Wikimedia, ada bercerita tentang Twitter. ya, twitter yang aku letak kat sebelah kiri blog tu..

according to him, twitter is slowly but surely become popular with local bloggers. It's already huge in the US, it's something like fast updates on what you are doing. The best thing is, you can post updates using your cell phone.

hehe, aku pantang kalau paper yang beritahu pasal latest trend ni. Laju je aku nak tengok apa bendanya. sebenarnya aku dah nampak twitter ni melalui blog sue anna joe, tapi biasalah, aku ni konon malas nak ikut orang, so buat tak tahu je, tapi bila dah keluar kat paper.., baru aku nak ikut.

aku tak mahu dikatakan meniru orang, pasal tu aku buat tak tahu. maybe aku a bit late tapi it;s okay.., asalkan aku dah dapat confirmation on what is the latest trend melalui akhbar..

so.., ada sapa sapa yang sudi ber twitter dengan aku?

No comments: