Thursday, October 23, 2008

silence is easy..

it's 4.51 pm.

bunyi air cond kuat dan aku kesejukan dalam ofis ni seorang diri. Malas nak bangun dan off kan aircond. kat luar nampak macam mendung, tapi harapnya tak hujan la hari ni.

penat rasanya meredah hujan tiap tiap hari dengan berbaju kurung sambil menyandang beg besar, kemudian pegang payung lagi, mujur aku dah tired of wearing high heels, kalau tak, lagi payah.

Sekarang, i'm comfortable with sandals, dan baru je raya hari tu aku beli open toe sandals warna hitam yang ada sekeping plastik kat tengah tengahnya, ala yang macam bentuk plastik kecik nak strumming guitar tu, panggil apa ke bendanya tu.., aku pun dah tak ingat. ** baru teringat, is it guitar pick?**

benda alah tu is just for deco saja, nak bagi kasut nampak lagi menarik, actually tak ada kegunaan pun, tapi bila aku pakai kat kaki, that small little thing make my shoes look a bit edgy.., dengan tali yang bercantum kat ankle.., **my description memang selalu failed.., kalau tak dapat imagined, just abaikan je**

+ + + + + +

tak ada benda aku nak ceritakan hari ni. nothing new happens.

hari masih mendung, belum hujan lagi, aircond makin sejuk dan menggigit, dan aku belum lagi mengerjakan kewajipan aku, dah nak pukul 5.30 ni..

No comments: