Thursday, September 25, 2008

duit raya limaploh hengget you all!

heh! aku dapat duit raya RM50 boss aku bagi. Gila apa dah tua tua macam ni dapat duit raya lagi? Tapi syukur Alhamdulillah.., tengah sengkek giler ni.., ada gak duit untuk dilaburkan kat bazar ramadan buat beli roti john 10 keping.., huhu..

kan betul aku tulis tadi, gaji aku cuma akan clear hari selasa.., gila apa nak shopping hari selasa? aku tengah sibuk tidur kat kampung masa tu **huhu.., bukannya sibuk tolong mak**

tak apalah.., aku kena keraskan hati.., tak apa tak ada baju raya, pakai ajelah baju kerja yang berlambak lambak tu.., **walaupun dalam hati teringin juga nak sehelai baju baru, walaupun hanya sekadar baju kurung Tesco yang berharga RM80 lebih tu..., sigh.. kesian**

Memang HQ tak prihatin betul.., bank in la cheque hari ni, boleh la clear hari isnin, ini kalau bank in esok, memang clear hari selasa la nampaknya..,

tak apa.. **pujuk hati lagi** lepas raya boleh shopping dengan abang..., lagipun nanti banyak sikit duit nak jumpa abang nanti..., tak adalah aku harapkan duit dia saja belanja makan, tambang semua...

cakap pasal abang, nanti aku sambung cerita aku dengan dia.., hari ni tak sempat, sebab dok fikir pasal raya je, padahal sikit punya canang konon tak hairan nak beraya.., wakakaka.. **hai.., nampak sangat plastiknya aku**

No comments: