Friday, September 12, 2008

i should be more organized

I was late again this morning.

That damn motorola handphone of mine are really useless. I did on the alarm last night, but it didnt ring in the morning.

Kebiasaan, bunyi yang perlahan pun boleh membangunkan aku, tapi pagi tadi, langsung tak terjaga. Aku tak bersahur kerana sedang berhoneymoon.., yeay.., seronok boleh makan.. huhu..

Bila terdengar sms dari dia, dengan rasa kantuk yang bersaki baki, aku tengok jam, what??? pukul 6.45 am? Eh, dah lambat ni.., bergegas aku bangun terus keluar bilik tidur dan masuk pulak ke bilik air. mandi pun ala ala P. Ramlee aje.., huhu.. **banyak la mandi ala P. Ramlee.., ingat aku selesa?**

One thing about me that i dont quite like is "aku cepat gelabah".

Bila aku dah start gelabah, aku akan mula berfikir yang bukan bukan. Semuanya aku akan fikirkan dan sehingga ke satu tahap aku akan mula bercakap "salah aku ke sampai aku terlambat pergi kerja? Sebab aku tak organized my life betul betul ke sampai jadi macam ni? am i an unorganized person? "

Padahal, semua tu not my fault, it's that DAMN motorola handphone yang tak berbunyi pagi tadi...

sigh.., benda kecik pun boleh buat aku paranoid kan?

+ + + + + + +

I think I AM unorganized.., tak teratur.., tunggang langgang.., main redah aje..,

orang lain boleh aje susun life diorang one by one.., tapi aku tak.., i do things at one shot and when things get upside down.., aku mula gelabah. yeah.., that's me..

Aku perlu berubah untuk jadi lebih teratur dan tersusun. I'm getting older.., i should have been more organized at this age.., apa yang perlu dilakukan dan bila, kenapa..., di mana, bagaimana.., semuanya..

sigh.., susahnya nak berubah!

No comments: