Friday, September 5, 2008

late again..

These two days asyik lambat aje. Bangun dah cukup awal untuk bersahur, tapi bas pulak buat hal. Semalam terlepas bas sebab bas yang sepatutnya aku naik pada pukul 7 pagi, tiba hampir 10 minit lebih awal, aku yang masih berlenggang kangkung berjalan menuju ke perhentian bas, terpaksa berputih meilhat bas tersebut berlalu pergi.

hari ni pulak, bas memang datang tepat pada masanya, tapi jalan pulak jammed teruk, padahal hari masih awal pagi lagi.., jadi terlepas lah bas yang satu lagi sepatutnya aku ambil di Bandar Utama.

Office aku ni sebenarnya boleh dikatakan agak dekat juga dengan rumah, cuma yang menjadi masalah adalah kerana ketiadaan direct transport untuk ke sini. Terpaksa aku menaiki sehingga 3 bas untuk masuk ke kawasan ni. Kalau ada kenderaan sendiri, aku rasa dalam 20 minit boleh sampai, provided there's no jammed on the way coming. If there's a jammed, maybe around 10 minutes at the terowong Tropicana there, kat sana memang padat sikit.

So just imagine how near it is. Nak beli transport sendiri, hmm.., belum mampu lagi.. **kesian**

No comments: