Tuesday, September 9, 2008

Until you...

Boring. Duduk sorang sorang. Tak ada kawan. sms pun tak masuk. Tidur agaknya. ataupun sibuk.

since last sunday i've always thinking about him, walaupun malam semalam he made me sleep feeling sad and frustrated. Not as always, he made me sleep smiling and dream of heaven..

Ah.., tak pandai berbahasa omputih, nak jugak tulis. Tak bestlah.., walaupun kadang rasanya bahasa omputih tu sound romantic.

Aku tahu dia rajin baca blog aku ni, bukan sebab blog aku ni best sangat tapi sebab dia adalah Lembaga Penapis aku.., hahaha.., jangan tak tahu.., blog ni ada LPF...**gurau je**

Since last sunday juga aku tersedar tentang satu perkara.., dan bila aku luahkan perkara tu pada dia, perasaan yang tiba selepas tu terasa nyaman saja.., dan secara automatik.., sesuatu yang hampir hilang dulu muncul semula..., jangan tak percaya.., aku jatuh cinta lagi untuk kali yang ke sejuta kali dengan orang yang sama..., **blush**

Memang aku ada beritahu dia tentang my confusion.., keliru tentang itu ini.., tapi once aku dah luahkan pada dia.., kekeliruan tu pun hilang.., entah pergi mana.., yang ada dalam fikiran, i want my old feeling back.., i want to be a good woman.., dan tak kiralah dia nak torture aku dengan rasa tak percaya dia sampai bila bila pun, aku akan tetap.., be a good woman.., aku nak buang TEMPER aku ni jauh jauh..

Aku tahu the feeling is still there.., tak pernah hilang pun. cuma mungkin tergelincir seketika.., tapi sempat dia tarik semula.., kalau dia biarkan mungkin perasaan tu akan hilang selama lamanya..

**lagu background "You and Me - Lifehouse".., antara one of our favorite song**


Aku tahu dia sebenarnya seorang lelaki yang baik dan tetap pendirian serta kuat jati diri.., tak seperti lelaki lain yang hanya tahu mengambil kesempatan dan merosakkan anak dara orang. It's very rare to find a guy like him dikalangan lelaki melayu zaman sekarang ni.

Oh.., sebelum aku habiskan blog ni, last sunday juga aku melayan novel romance karya Judith McNaught yang dah berpuluh kali aku ulang baca.., bertajuk "Until You".., eh.., kebetulan pula.. hehe..

No comments: